Sighisoara, orasul iubirii

Published 16/01/2015 by Rodica Mihaela

Se apropie Ziua indragostitilor, o zi speciala pentru fiecare dintre noi, indiferent daca recunoastem sau nu. Ne place sa ne simtim iubiti, rasfatati, apreciati. Asa ca m-am gandit sa-i fac iubitului meu o surpriza si sa plecam undeva, doar noi doi, fara copii, fara telefoane, fara treburi care sa ne distraga de la scopul acestei calatorii: iubirea care ne leaga de 5 ani de zile.

Nu vreau sa mergem prea departe asa ca am gasit locatia perfecta aproape de casa, intr-un oras medieval pe care mi-am dorit sa-l vad mereu, dar nu am reusit niciodata, din diverse motive.

Mie imi plac mult orasele care au o istorie, cladiri vechi, un aer romantic, micute si intime, cu stradute inguste si cafenele cochete iar Sighisoara, e locul unde gasesti toate aceste lucruri la un loc si mult mai mult.

Iar Pensiunea Danes, e Raiul, asa cum il vad eu pentru ca e amplasata intr-o zona linistita si retrasa, pe malul apei si aici gasesti de toate, de la o mini ferma cu animale, la o stana. Are chiar si o insula cu lebede, un adevarat sanctuar al iubirii.

pensiunea-danes-19 pensiunea-danes-6 pensiunea-danes-8 pensiunea-danes-16

Nu cred ca vom avea timp sa vizitam prea multe in afara de imprejurimile pensiunii, dar mi-ar placea sa vad Cetatea Sighisoarei si drumul Panoramic, de unde poti admira cladirile vechi si noi ale orasului. Daca nu, o sa ma multumesc sa iau lectii de calarie, la pensiune.

44 comments on “Sighisoara, orasul iubirii

• Un loc superb, eu ador Sighisoara, distractie placuta si asteptam impresii dupa sejurul la pensiunea Danes.

• Un oras medieval deosebit,frumos plin de istorie ,cu multe obiective turistice interesante ,cu multe festivaluri ,restaurante romantice ,un oras care merita vizitat si fara a sarbatori un eveniment !

• Cu siguranta te va impresiona Sighisoara, e mica, dar plina de farmec. Are o atmosfera medievala aparte, te fascineaza, iti ramane in suflet. Urcatul scarilor din Turnul cu ceas e o adevarata experienta. Dar panorama orasului merita tot efortul.
    Eu am fost in decembrie 2014 (pentru prima data in viata) si pot spune ca am avut cea mai frumoasa vacanta ever. Sighisoara e unica, imposibil de uitat. Iti doresc calatorie placuta!🙂
    PS
    Mie mi-a placut si faptul ca erau foarte putini turisti in acea perioada in oras. Practic ziceai ca suntem singuri, rataciti in timp si spatiu.

• Un oras curat . linistit si incarcat de istorie . Am vizitat de multe ori acest oras si tare mult imi place . Simti caldura si bunatatea oamenilor de acolo , simti o energie pozitiva ce te invaluie din cap pana in picioare , simti viata adevarata !

• Am trecut de câteva ori pe acolo, prin Sighişoara, am vizitat şi cetatea dar sunt sigur că au rămas multe locuri de văzut. Sper să mai ajung pe acolo!🙂

• Sighisoara un oras foarte frumos,sa nu uitam ca este Centru istoric si a fost inclus pe lista monumentelor istorice din județul Mures.

• Mi-as dori sa pot vizita si eu acest oras si sper ca va veni si timpul meu. Pensiunea aceea arata tare bine, cu siguranta sunt foarte primitori.

• De fiecare data când vizitez Sighişoara rămân muta de uimire în faţa farmecului acestui loc,este un ambient în care totul este armonios,şi în care toate se completează pentru a crea o impresie de neuitat.
    Un loc excelent pentru a petrece cateva nopti de neuitat alaturi de persoana iubita,