Povestea unei vacante care va merge ca pe roti

Published 04/06/2016 by Rodica Mihaela

dacia

Stiu ce o sa spuneti..ca expresia e a merge ca pe roate, nu ca pe roti, dar dupa ce veti ajunge la finalul povesti, o sa aflati de ce m-am exprimat asa si veti intelege ca ambele variante sunt perfect valabile in cazul vacantei despre care vreau sa va povestesc!

Imi doream foarte mult o vacanta in 3, care sa-l includa si pe baietelul nostru Dragos in varsta de 4 ani, pe care pana acum il lasasem cu bunicii de fiecare data din motive de sanatate si de organizare(am constatat ca mai aveam nevoie de inca 4 maini ca sa caram toate lucrurile necesare intr-o vacanta cu copilul, indiferent de destinatie) asa ca am renuntat de fiecare data sa-l luam cu noi si am stat tot concediul cu gandul acasa.

De data asta imi doream sa fie altfel asa ca mi-am facut un plan foarte elaborat, care sa-l includa si pe Dragos si sa ne ofere o vacanta relaxata si distractiva in familie!

Plan de vacanta

Destinatia

Ne doream sa vizitam intreg litoralul Marii Negre de la Navodari la Vama Veche si sa facem o croaziera de o zi cu vaporul in Delta Dunarii, asa ca ne-am hotarat sa mergem intr-un circuit de 8 zile cu masina, ca sa ne putem opri unde si cat vrem noi!

litoral

Perioada:

6-15 iunie 2016

Acum ca aveam o destinatie clara, urma partea cea mai grea. Trebuia sa inchiriem o masina nici mare, nici mica, cu un portbagaj incapator, care sa nu consume foarte mult si sa fie o placere sa o conduci, avand in vedere ca numai tati conduce!

Parea o alegere dificila la prima vedere, dar s-a dovedit a fi o alegere usoara pana la urma, pentru ca mi-am adus aminte ca am cartea de vizita a celor care anul trecut ne-au ajutat cu Transport aeroport Otopeni, cand am fost in vacanta in Grecia.

Am sunat la ei si i-am intrebat daca se ocupa si cu inchirieri masini Brasov, pentru ca noi vrem sa plecam de acasa si sa ne intoarcem acasa cu masina si mi-au spus ca da, tot ce trebuie sa fac este sa-mi aleg masina pe care o vreau, sa le spun daca am nevoie sau nu si de sofer(nu aveam) si ca de restul se ocupa ei. Eu trebuia doar sa platesc la preluarea masinii. Mi-a placut mult faptul ca era o procedura atat de simpla si nu trebuia sa-mi bat capul cu amanuntele.

Dupa un consiliu de familie am ales o Dacia LOGAN Laureate cu aer conditionat, pentru ca am mai mers cu o astfel de masina si stiam ca e incapatoare, fiabila si foarte confortabila. Si doar optasem pentru o vacanta in Romania, asa ca de ce sa nu alegem si o masina romaneasca? Mai ales ca pretul e unul mai mult decat ok. Doar 180 de euro pentru 9 zile.

Acum ca rezolvasem cum si cine cara bagajele cu si de la masina(tati deja se antrenase intens la sala pentru asta), am pus cardurile in portofel, am luat cu noi harta cu intinerariu si pe aici ti-e drumul.

Nu putem sa va aratam poze din vacanta pentru ca ea abia incepe, dar va asiguram ca va fi una plina de distractie si voie buna, ceea ce va dorim si voua! Asta a fost si motivul pentru care am ales sa va povestesc despre planurile noastre, poate va inspira, daca sunteti in cautarea unei vacante care sa mearga ca pe roti. :))

6 comments on “Povestea unei vacante care va merge ca pe roti

• Si eu imi doresc sa vad tot litoralul romanesc. Sunt cateva statiuni in care n-am fost niciodata. Cat despre Delta Dunarii, am vizitat-o pentru prima oara in interes de serviciu, am stat vreo 5 zile acolo si mi s-a parut de vis! Cu siguranta o sa mai merg.