Cum am devenit organizator de evenimente ad-hoc

S-a publicat 11/11/2019 de Rodica Mihaela

Am primit un telefon de la prietena mea Liliana care mi-a spus ca vrea sa organizeze un eveniment care sa aduca in centrul atentiei pictura si poezia si totodata sa lanseze si cea mai recenta carte a ei, a carei protagonista eram eu.

Bineinteles ca am intrebat-o cand, unde, cum si mi-a zis ca de asta ma sunase fiindca vrea sa tina evenimentul in Brasov si daca pot sa ma ocup eu de tot: sa gasesc locatia, sa fac rezervarile, sa ma ocup de desfasurarea evenimentului pe zile, pentru ca vrea sa aiba loc intr-un weekend din luna decembrie, pana in sarbatori, astfel incat cei care vor participa la eveniment(in jur de 30 de persoane, cu copii cu tot) sa apuce sa se cunoasca intre ei, sa vada imprejurimile si sa invete cate ceva unii de la altii.

In primele minute am intrat in panica pentru ca eu nu sunt organizator de evenimente, nici nu am cunoscut vreodata pe cineva care se ocupa cu asta, dar mi s-a aprins beculetul si mi-am dat seama ca pot sa o fac(sau macar sa incerc) pentru ca am participat la astfel de evenimente cum ar fi: festivaluri de poezie, festivaluri de dans, nunti, evenimente de afaceri organizate de altii si mi-au placut asa ca nu se poate sa nu-mi iasa daca imi amintesc detaliile.

I-am spus si ei asta si ca o sa fac tot ce pot si o sun peste cateva zile ca sa-i spun ce am rezolvat sau mai bine ii trimit un e-mail cu toate detaliile, dupa care m-am pus pe facut liste si dat telefoane. Erau multi pasi de urmat dar odata ce am inceput nimic nu ma mai putea opri. 🙂

Locatia: Mi-am amintit ca anul trecut am fost la o Gala SuperBlog in Poiana Brasov si mi-a placut foarte mult hotelul si mai ales felul in care am fost primita si oricum vroiam sa ma reintorc acolo asa ca acum puteam sa imbin utilul cu placutul. Si eram sigura ca o sa le placa si lor pentru ca au cam de toate pe acolo si oricum decembrie e magic in Poiana, mai ales daca ninge. Asa ca am sunat, am rezervat 5 camere duble vintage, 7 camere duble sau twin si 4 camere de familie, pentru familiile cu copii(inclusiv a mea). Imi doream ca totul sa fie inclus pentru ca participantii la eveniment sa aiba un weekend de neuitat.

Cand totul a fost gata i-am scris Lilianei si am anuntat-o foarte mandra de mine ca i-am gasit cazare in Poiana Brasov, la un hotel absolut superb asa cum ii e si numele: Royal Boutique Hotel si avem de toate acolo: salon de evenimente Brasov(unde vom face lansarea de carte si seara festiva), transfer de la gara din Brasov la hotel in Poiana Brasov, pentru cei care nu vin cu masina lor, camere mari si spatioase, loc de joaca pentru copii, sauna, biliard, darts, terasa, internet wireless, gradina, camera de jocuri, asa ca nu se va plictisi nimeni acolo. Si i-am trimis si cateva poze cu hotelul ca sa o conving ca nu vorbesc prostii.

Detaliile despre cum a decurs evenimentul le puteti afla mai jos si ce nu e scris ramane nespus, pentru ca ce se intampla in Poiana, ramane in Poiana. Pot sa va spun doar atat…ca lumea s-a simtit atat de bine incat nu a stiut cand a zburat timpul si cele trei zile au parut una singura. Iar eu mi-am promis ca o sa repet experienta de organizator de evenimente si cu alte ocazii(si una dintre ele va fi un botez mult asteptat).

PRIMA ZI-Vineri

• Cazare
  • Intalnire cu toti participanti la eveniment in sala de conferinte pentru a ne prezenta si a ne cunoaste mai bine, dupa care timp liber pentru ca fiecare sa faca ce vrea. Au o multime de optiuni: calarie, ciclism, drumetii in imprejurimi, pot ramane la hotel sa se bucure de sauna, pot petrece timpul in camera de jocuri sau pot admira peisajul de pe terasa
  • Pranz-A la Carte( pentru a le fi pe plac tuturor)
  • Intalnire in salonul de evenimente pentru discutii libere despre poezie si creatie literara(in timpul asta copiii vor fi ocupati la locul de joaca exterior, la tv sau cu diverse jocuri de societate)
  • Competitie de biliard si darts cu premii surpriza
  • Cina-A la carte

A DOUA ZI-Sambata

• Mic dejun-Bufet suedez
  • Plimbare prin Poiana Brasov( pentru inspiratie)
  • Pranz-A la carte
  • Lansare de carte urmata de un workshop de creatie(schimb de idei si sesiuni de pictura pentru relaxare)
  • Sauna si jocuri de societate
  • Cina-A la carte

A TREIA ZI-Duminica

• Plimbare prin Brasov cu transfer de la hotel in Livada Postei si inapoi
  • Pranz-A la carte
  • Sauna si plimbari cu bicicleta, cu ponei sau pe jos(fiecare dupa preferinte)
  • Relaxare pe terasa
  • Seara festiva cu cina a la carte, muzica, dans, premierea tuturor participantilor cu diplome (ne vom folosi de copiatorul hotelului) si cate un suvenir care sa le aminteasca de locul asta superb si de timpul petrecut aici, la Royal Boutique Hotel

A PATRA ZI-Luni

• Impresii despre eveniment
  • Plecare spre casa-fiecare la ce ora doreste pentru ca isi pot lasa bagajele la hotel in camera pentru bagaje daca vor sa se mai plimbe prin imprejurimi, fara nici o grija

Mi-a placut totul la acest eveniment: locatia, servirea, oamenii si chiar daca nu am invatat sa pictez, am avut parte de zile pline de culoare si la propriu si la figurat, alaturi de oameni cu aceleasi pasiuni ca si mine. Acum ma bucur ca Liliana m-a ales pe mine sa ma ocup de tot.

N.B. Chiar daca este doar o poveste imaginara sau o dorinta neimplinita, personajele si locurile sunt cat se poate de reale.

Articol scris pentru SuperBlog 2019

Sursa: Agentia de presa Asii Romani.com

12 comentarii la “Cum am devenit organizator de evenimente ad-hoc

• Dacă e o dorință neîmplinită, sper să reușești să o împlinești. Și cu cazarea în Poiana Brașov sigur nu dai greș.

• Sunt anumite pasiuni si calitati pe care le descoperim doar cand trebuie sa ne implicam in diverse proiecte. Eram sigura ca te vei descurca de minune.