Am gasit cea mai faina cazare in Sebes la PensiuneaRyn.ro

S-a publicat 20/05/2021 de Rodica Mihaela

Pensiunea Ryn

Dupa un an de zile de stat pe langa casa si de visat cu ochii deschisi la vacante si momente de relaxare care pareau ca nu se mai intorc, primul lucru pe care l-am facut cand s-a anuntat ca nu mai sunt restrictii in privinta calatoriilor, cel putin in Romania, a fost sa caut cazare undeva departe de orasul in care traiesc, chiar daca e un oras frumos, un oras turistic prin definitie, imi doream sa vad altceva, sa respir aerul din alta zona a tarii, sa ma simt din nou libera si sa vizitez locuri pe care nu le-am vazut niciodata.

Insa asta e mai complicat decat pare la prima vedere atunci cand ai copii, pentru ca imi doream camere mari, in care sa incapem cu totii, fara sa ne lovim unii de altii, mancare buna ca sa nu ne trezim cu surprize departe de casa, peisaje superbe si un loc in care sa nu ne plictisim si de ce sa nu recunosc, un loc in care sa pot face poze faine pentru Instagram, ca doar traim in epoca in care influencerii dau tonul la orice. Si inca ceva, imi doream un loc de cazare cu parcare, pentru ca noi de obicei caram toata casa dupa noi, ca melcii si e destul de greu sa gasesti parcare intr-un oras strain, cu atat mai mult sa cari bagajele pe distante mari cu un copil de mana. Parintii stiu despre ce vorbesc.

Dupa cercetari minutioase in care am pus in balanta hoteluri, pensiuni, case de vacanta, am facut liste cu plusuri si minusuri am gasit in sfarsit cea mai faina cazare in Sebes, la Pensiunea Ryn, un loc de care m-am indragostit la prima vedere si chiar daca e destul de departe de noi, am hotarat ca aici trebuie sa mergem in vacanta. Noroc ca in familia mea eu sunt responsabila cu vacantele asa ca de cele mai multe ori pot sa aleg ceea ce imi place, fiindca ai mei au incredere in alegerile mele.

Acum vreau sa va dezvalui cateva motive pentru care am ales aceasta pensiune si nu alta, poate aveti si voi planuri de vacanta si nu stiti inca unde sa mergeti si va inspirati de la mine:

•  restaurant cu terasa si mancare gatita cu ingrediente naturale, de casa – ce mi-as putea dori mai mult?
  • atractiile turistice din zona – Rapa Rosie(rezervatie naturala) care merita vizitata de orice iubitor de natura macar odata in viata si Cetatea Alba Iulia, o cetate aflata demult pe lista mea de dorinte(pentru ca mie imi plac cetatile, castelele, conacele)

pensiune1

• camere triple cu balcon – un lucru foarte important atunci cand mergem undeva, pentru ca ne dorim sa dormim bine si dimineata sa ne bem cafeaua pe balcon, admirand rasaritul de soare. Si apropo de somn, la pensiunea Ryn pun mare pret pe odihna clientului si pe confortul lui si asta se vede in saltelele de calitate premium, lenjeriile de bumbac atent selecționate și pernele antialergice, care te ajuta sa te odihnesti mai bine ca acasa. Dupa ce dormi aici o noapte, doua, nu-ti vine sa mai pleci.
  • internet wireless de mare viteza – si asta conteaza foarte mult atunci cand esti blogger si vrei sa fi mereu la curent cu ceea ce se intampla pe blog sau chiar sa postezi un articol din vacanta! Si eu sunt patita, pentru ca am fost la bulgari si am stat 7 zile fara internet ceea ce m-a scos din minti
  • veiozele – o sa spuneti ca am pitici pe creier, dar mie imi plac veiozele, fiindca astfel pot sa citesc cat vreau fara sa-i deranjez pe ceilalti membri ai familiei. Sunt o cititoare avida si imi place sa citesc oriunde si oricand
  • birou de lucru – eu sunt genul care merg in vacanta cu agende dupa mine, imi iau notite, scriu diverse lucruri, retete, tot ce mi se pare interesant, chiar si cat cheltui si atunci un birou de lucru in camera imi da ghes la scris, ma inspira
  • caldura si confortul- stiu ca aceste doua lucruri ar trebui sa fie ceva de la sine inteles atunci cand ai o pensiune dar nu e mereu asa, credeti-ma pe cuvant si atunci le apreciez atunci cand le gasesc si vad ca se pune pret pe ele
  • parcarea – pe care am mentionat-o la inceput, care din punctul meu de vedere e printre primele lucruri despre care trebuie sa intrebi atunci cand te cazezi undeva, acum cand problema parcarilor e cam aceeasi in toata tara

Cam astea ar fi lucrurile pe care le caut si le apreciez la Pensiunea Ryn, la fel de mult cum apreciez atentia la detalii, amabilitatea, buna dispoziţie si felul in care ne fac sa ne simtim bineveniti!

Voi unde mergeti anul asta? Daca cautati un loc fain de cazare in Sebes, il gasiti aici:

Pensiunea RYN

Adresa: Str. Occidentului nr. 1A, Sebeș, jud. Alba

Telefon: +40 772 018 669, +40 755 373 851

WhatsApp: +40 755 373 851

Email: info@pensiunearyn.ro

15 comentarii la “Am gasit cea mai faina cazare in Sebes la PensiuneaRyn.ro

• Ce dor îmi ese de o ieșire în zona aceea sau în oricare alta dintre frumoasele locuri pe care le avem
    Mă bucur că ai descoperit Pensiunea Ryn din Sebeș și ai împărtășit cu noi acest ucru.
    Mulțumesc!

• Zona e tare frumoasa, am fost acum cativa ani. Iar pensiunea chiar arata bine, am intrat si pe site si am mai vazut alte camere. 😀